būvniecība klientu-stāsti

Kā “OÜ Vanalinna Ehitus” objektu vadītāji ietaupa vērtīgo laiku?

“OÜ Vanalinna Ehitus” ir 2001. gadā dibināts Igaunijas uzņēmums, kurš darbojas Igaunijā, Somijā un Zviedrijā. Uzņēmuma pamatdarbības jomas ir būvniecības ģenerāluzņēmējdarbība, fasāžu darbi, krāsošanas darbi un koka konstrukciju restaurācija.

Lai uzņēmums, kurš vienmēr atrodas attīstībā, varētu piedāvāt inovatīvus un gudrus risinājumus, visu komandas locekļu darba stundām ir jābūt pārdomātām un efektīvi izmantotām.

Par savu pozitīvo pieredzi ar Begin lietotnes izmantošanu stāsta “OÜ Vanalinna Ehitus” objektu vadītājs Mati Perns (Mati Pärn).

Tāpat kā vairums uzņēmumu, arī “OÜ Vanalinna Ehitus” nostrādātā laika uzskaitei un darbu administrēšanai izmantoja stundu lapas – darbinieki katru dienu aizpildīja papīrus un nedēļas beigās iesniedza vadītājam.

Tā kā būvniecībā tiek uzskaitītas ne tikai nostrādātās stundas, bet arī veiktie gabaldarbi, uzskaites veikšana uz papīra ir nogurdinoša gan vadītājam, gan darbiniekiem. Darbiniekiem par katru nostrādāto dienu nācās aizpildīt tabulu gan par nostrādāto laiku, gan par paveiktajiem darbiem.

Objektu vadītājiem pēc tiem iesniegtajiem papīriem nācās veikt kopsavilkumu gan lai varētu veikt algu aprēķinu, gan lai pārliecinātos, vai objekts iekļaujas laika grafikā un budžetā. Nereti gadījās, ka darbinieks savu stundu lapu bija pazaudējis, un tad nācās to kaut kā pēc atmiņas atjaunot. Šis aizpildīšanas veids bija neērts, riskants un ļoti laikietilpīgs abām pusēm.

„Begin OÜ programmatūras izmantošana mums ļauj ietaupīt gandrīz 99% objektu vadītāju tā darba laika, kas agrāk bija jāpavada, pārrakstot datus Excel un pēc tam apstrādājot. 1% roku darba joprojām paliek, un vienmēr jau var atrast, par ko vēl pasūdzēties,“ joko Perns.

Arī darbiniekiem kopš pārejas uz lietojumprogrammu ir kļuvis ātrāk un ērtāk aizpildīt jaunā veida “stundu lapas”, kuras pārsvarā visiem vienmēr ir kabatā.

„Ar GPS palīdzību ir uzreiz redzama atrašanās vieta, kas agrāk bija jāieraksta ar roku.“

Agrāk pietrūka kontroles un pārskata par to, vai darbinieki patiešām stundu lapās norādītajos laikos atradās attiecīgajos objektos. Ja objekts ir liels, tam ir neiespējami izsekot. Ar Begin lietojumprogrammu šī problēma ir atrisināta, jo ir skaidri redzams, kur darbinieks atrodas darbadienas sākumā un beigās.

„Dažiem objektiem sākumā tika konstatēta pārsimt stundu starpība, salīdzinot stundu lapās uzrādītos un sistēmas uzrādītos laikus,“ atklāj Mati samierinošā tonī.

„Vēl varu piebilst, ka pāreja uz lietojumprogrammu notika bez raizēm, jo mēs varējām konsultēties ar klientu atbalsta dienestu, kas vienmēr labprāt palīdzēja un konsultēja. Bija gan vajadzīgs zināms laiks, kamēr darbinieki šo jauno programmu apguva – kā jau tas ir ar visām jaunām lietām –, bet šobrīd jau viss nostājies savās vietās, un neviens vairs neprotestē,“ priecīgi piebilst Mati sarunas noslēgumā.

Ar automatizētās darba laika uzskaites tabulas palīdzību varēsiet samazināt savas izmaksas

Paātrina darba laika uzskaites tabulas aizpildīšanas procesu, samazina izmaksas un palielina efektivitāti
Izmēģiniet bez maksas
Murevaba juht