Viesmīlība

Accor Group Hoteļu tīkla ''Valdemārs Riga'' pieredze un ietaupījums, lietojot Begin

Nostrādājusi 23 gadus Īrijā, Hotel Valdemārs vadītāja ir atgriezusies Latvijā un viena vada viesnīcu. Viņas atbildībā ir gan apkopējas, gan restorāns, gan viesu uzņemšanas daļa. Tā kā darba slodze ir liela, vadītāja meklēja iespējas to mazināt, lai atbrīvotos no liekā darba, kas tiek veltīts darba stundu un algu aprēķiniem. Tā kā viņa Īrijā jau bija darbojusies ar darbinieku uzskaites programmatūrām, atgriežoties viņa meklēja ko līdzīgu Latvijas tirgū, un pirmais, kas parādījās meklētājā, bija Begin programmatūra.

Kopš sākusi strādāt ar Begin, vadītāja ir ļoti apmierināta, jo šī programmatūra ne tikai palīdz ietaupīt laiku, kas iepriekš tika veltīts, lai kontrolētu darbinieku ierašanos darbā un stundu uzskaiti, bet arī laiku, kas tika veltīts algu aprēķiniem. Vadītāja priecājas, ka, ja iepriekš mēnesī vajadzēja veltīt aptuveni 6 stundas grāmatvedības pienākumiem, tad tagad, pateicoties Begin, tās ir tikai 2 stundas mēnesī. Turklāt, kompānijas finansiālais ietaupījums ir vēl ievērojamāks. Pēc Tatjanas sniegtās informācijas, rupji rēķinot, vidējā stundas likme visiem viņas pārvaldībā esošajiem darbiniekm ir 7,05eur/netto. Tatjana min, ka dažreiz, kad viņa nav uz vietas darbinieki aiziet mājās pat dažas stundas ātrāk. Par pamatu ietaupījuma aprēķinām ņēmām kavējumu 15min dienā, kas veido kopējo cilvēkresursu izmaksu ietaupījumu apmēram 18 928eur gadā (skat. tabulu zemāk).

Vadītāja ar lielu aizrautību stāsta par programmas iespējām – var manuāli mainīt stundas elastīgajā apkopēju grafikā, kas ir lielisks ieguvums, jo īsti nevar paredzēt, cik pilna būs viesnīca, tāpēc programmatūra ļauj variēt un pielāgoties. Vadītāja uzskata, ka pierakstīšanās un izrakstīšanās funkcija ir lielisks šīs programmas elements. Agrāk problēmas sagādāja darbinieku došanās prom no darba pirms darba laika beigām, un to bija grūti izkontrolēt, bet tagad viņa var redzēt, kurš darbinieks ir darba vietā, kas arī atvieglo viņas darba ikdienu, jo, vienai vadot uzņēmumu, ir ļoti grūti vienā laikā atrasties dažādās vietās, lai redzētu, kurš ir vai kurš nav darbā. Vēl viens lielisks bonuss ir tas, ka var pa krāsām sadalīt nodaļas un neapjukt datu un informācijas daudzumā.

Viesnīcas vadītāja ir ļoti priecīga, ka ir izvēlējusies Begin programmu, jo viņai tas ir liels ieguvums gan finansiālā, gan laika izteiksmē.

Ietaupiet laiku, nomainot papīra pierakstus darba laika reģistrēšanai uz programmatūru

Digitalizējot tabulas, jūs ietaupīsit dārgo laiku un naudu, kas iztērēta, aizpildot un analizējot datus, kas nepieciešami algu aprēķinam
Izmēģiniet bez maksas
Murevaba juht