Pētījums Kokapstrāde

Kā kokapstrādes uzņēmums “Liistuvabrik” gadā ietaupīja aptuveni 81 000€?

Liistuvabrik OÜ ir Igauņu uzņēmums, kas atrodas Kambjā un kura pamatnodarbošanās ir profilu līstu ražošana, un kura mērķis ir piedāvāt klientiem plašu sortimentu, labāko kvalitāti, kā arī servisu.

Uzņēmums sāka izmantot Begin programmatūru jau 2014. gadā. Pieredzē dalās Liistuvabrik OÜ personāla vadītāja Aia Sinilahta.

Kāds bija stāvoklis pirms Begin ieviešanas?

Pirms Begin programmatūras ieviešanas Liistuvabrik OÜ darba stundu aprēķināšanai izmantoja mēneša lapu, kuru katra mēneša sākumā piekāra pie sienas un to katru dienu aizpildīja darbinieki. Kā apgalvo Liistuvabrik OÜ personāla vadītāja Aia Sinilahta, tā bija ļoti laikietilpīga metode, turklāt nebija iespējams darbalaiku kontrolēt..

Galvenā rūpnīcas problēma bija tā, ka strādnieki vienmēr noapaļoja darba laiku sev par labu; tas gan netika darīts ļaunprātīgi.

Uz papīra sarakstītais bieži vien nebija īsti saprotams, un tad bija jāsazinās ar attiecīgo personu un jānoskaidro, kas tieši uz papīra rakstīts. Pēc tam visu informāciju no papīra bija jāievada Excel tabulā, un tā kā Excel nevarēja visu izrēķināt, tad daļu datu vajadzēja rēķināt ar kalkulatoru.

Visbeidzot bija jānosūta aprēķinātās darba stundas grāmatvedei, kura visus skaitļus manuāli ievadīja algu aprēķina programmā.

Kāds ir stāvoklis pēc Begin ieviešanas?

Lai saprastu, cik ļoti Begin programmatūra ir palīdzējusi Liistuvabrik OÜ, mēs lūdzām Aiu nosaukt mums dažus skaitļus. Uzzinājām, ka uzņēmumā kopumā strādā 130 cilvēki un darba devēja izmaksas uz vienu darbinieku ir 9,40 €/h. Mēs arī noskaidrojām, cik lielā mērā agrāk darbinieki varēja noapaļot nostrādātās stundas (stundu noapaļošana ne vienmēr bija ļaunprātīga), kas, pēc Aias domām, bija aptuveni 15 minūtes.

Ar šiem skaitļiem veicām nelielus aprēķinus:

(Darbinieku skaits x noapaļotās stundas) /60 (stundas pārveidojam minūtēs) x darbadienu skaits x darbinieka alga x 12 (mēnešu skaits) jeb:

(130 x 15) /60 x 21 x 9.40 x 12 = 76 986 €/gadā

Veicām vēl vienu aprēķinu – mēs aprēķinājām, cik lielā mērā Begin ietaupa administratora laiku, administrējot laika uzskaites tabulas.

Manuāla darba laika uzskaite Excel tabulās = 3 h/mēnesī. Mēneša lapu digitalizācija = 12 h/mēnesī Datu importēšana algu aprēķina programmā = 6 h/mēnesī

No tā varam izrēķināt:

((3+12+6) x 16.2 x 12= 4082 €/gadā

Kā rāda skaitļi, tad kopā Liistuvabrik OÜ ietaupa 81 068€ gadā.

“Begin ir uzlabojis visu darbinieku kontroles sistēmu un vienkāršojis visus procesus – no laika uzskaites līdz algu uzskaitei. Es redzu, kad darbinieks atnāk uz darbu un kad viņš aiziet, un, tā kā mums ir diezgan stingri noteikumi, tad neviens vairs savu maiņu bez nopietna iemesla nekavē”, Liistuvabrik OÜ personāla vadītāja Aia Sinilahta ir pozitīvi noskaņota.

Atstājiet darba uzskaites lapiņas pagātnē un automatizējiet darba uzksaites procesus

Ērta darba laika reģistrācija darbiniekiem un viegla, precīza darba spēka pārvaldīšana priekšniecībai!
Izmēģiniet bez maksas
Murevaba juht

Stundu lapas

Vadītāji un augstākā līmeņa vadītāji ikdienā tērē daudz laika un enerģijas dažādu problēmu risināšanai. Taču šajās problēmās noteikti nav jāietver ņemšanās ar darbalaika uzskaites papīriem.

Noteikti daudzi uzņēmumi ir saskārušies ar šādām problēmām, kas rodas, veicot darbalaika uzskaiti uz papīra:

  • datu pārrakstīšana datorā un aprēķini
  • nesalasāmi rokraksti
  • bojātas vai pazudušas stundu lapas
  • sarežģīts darbalaika aprēķins

Ar Begin digitālās darbalaika uzskaites programmu visas šīs problēmas paliek pagātnē.

Darba grafiki

Begin ir paredzēta gan darbalaika uzskaitei, gan arī darba grafiku sastādīšanai. Izmantojot agrāko papīra un Excel metodi, grafiku plānošana var aizņemt stundas, turklāt viegli pieļaut kļūdas.

Begin programmatūra neļauj kļūdīties un turklāt automātiski rēķina gan virsstundas, gan nepilno darbalaiku, gan standarta darbalaiku, gan arī ņem vērā valsts svētkus.

Pārskati

Papildus precīzi uzskaitītajam darbalaikam programma arī padara darbinieku ikmēneša darba pārskatu izveidi ātru un caurskatāmu. Tas ir arī viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc darbinieki tiem ātri sāka uzticēties. Pārskatā dati par darba stundām, virsstundām un izmaksu pozīcijām ir precīzi.

Atstājiet darba uzskaites lapiņas pagātnē un automatizējiet darba uzksaites procesus

Ērta darba laika reģistrācija darbiniekiem un viegla, precīza darba spēka pārvaldīšana priekšniecībai!
Izmēģiniet bez maksas
Murevaba juht