Cēsu uzņēmums Leg&Go automatizē darba laika uzskaiti ar Begin
Uzņēmums izmantoja papīra stundu tabulas, kur darbinieki dienas beigās manuāli ierakstīja nostrādāto laiku. Šī metode izraisīja kļūdas, nepilnības un pat konfliktus.
Biežas pīpauzes un atšķirīga izpratne par darba laika sākumu radīja nevienlīdzību starp darbiniekiem un vadību.
Nebija Excel — tikai tāfeles un žurnāli.
Uzņēmumā neizmantoja Excel. Viss tika fiksēts uz papīra — žurnālos vai uz sienas piestiprinātām tāfelēm. Tas padarīja datu pārnesi uz grāmatvedību neefektīvu un pakļautu cilvēciskām kļūdām.
Informācijas nodošana grāmatvedībai: manuāli un laikietilpīgi
Tika izmantotas divas atsevišķas atskaites, kuras bieži nācās pielāgot — piemēram, noapaļojot uz pilnām stundām. Tas prasīja papildu laiku un precizitātes kompromisus.
Laika zudumi un neefektivitāte
Pirms “Begin” sistēmas ieviešanas darbinieki mēnesī kavēja līdz pat 1,5 stundām. Pīpauzes vien aizņēma līdz 10 minūtēm dienā uz cilvēku, tagad — tikai 3 minūtes. Tika novērots, ka darbinieki noapaļoja laikus sev par labu, jo nebija objektīvas kontroles.
Uzņēmumā strādā 23 darbinieki
Tas nozīmē, ka pat neliels uzlabojums individuālā precizitātē rada reālus ieguvumus mēroga efektivitātē.
Kāda ir situācija tagad, kad tiek izmantots “Begin”?
Darba laiks tiek fiksēts ar vienu pogas spiedienu. Sistēma skaidri parāda, kad darbinieks sāk darbu, kad beidz, kad dodas pauzēs.
Vadītājiem ir reāllaika pārskats, un darbiniekiem ir iespēja atstrādāt prombūtnes, piemēram, ārsta apmeklējumus.
Sistēma ir veicinājusi savstarpēju uzticēšanos un caurspīdīgumu visā komandā.
Kā Begin darbojas?
Stundu lapas
Līderi un augstākā līmeņa vadītāji ikdienā tērē daudz laika un enerģijas dažādu problēmu risināšanai. Un, lai risinātu šīs problēmas, noteikti nav jāietver darbs ar papīra laika uzskaites žurnāliem.
Saprotams, daudzi uzņēmumi, strādājot ar papīra stundu lapām, ir saskārušies ar šādiem trūkumiem:
- manuāla pārpublicēšana un datu aprēķināšana
- nesalasāms rokraksts
- sabojātas vai pazaudētas darba laika uzskaites tabulas
- grūti aprēķināt darba laiku
Turklāt, izmantojot Begin digitālo laika uzskaites programmatūru, šīs problēmas ir pagātne.
Darba grafiki
Begin ir programmatūra, kas paredzēta darba laika aprēķināšanai un darba grafika izveidošanai. Izmantojot vecmodīgās stundu lapas uz papīra un Excel metodes, grafiku plānošana var ilgt stundas, un vairākas reizes pārskatītās lapas var viegli kļūdīties.
Begin programmatūra novērš kļūdas un turklāt automātiski aprēķina virsstundas, nenostrādātās stundas, standarta un svētku dienas.
Vai arī Jūsu uzņēmumā darba laiks vēl tiek uzskaitīts Excelī vai uz papīra?
