Kļūstiet efektīvāki un samaziniet manuālā darba apjomu
Kā tas darbojas
Darba maiņu plānošana
Darba laika reģistrācija
Veiktspējas uzraudzība
Automatizēta pārskatu veidošana
Mazāk laika tērējiet mazumtirdzniecības plānošanai un laika uzskaitei
Funkcionalitāte
Veidojiet grafikus dažu minūšu laikā
Plānojiet darbiniekus īstajā laikā un vietā/telpās – izveidojiet grafikus, skatiet maiņas, izvairieties no nesaderībām un saņemiet reāllaika brīdinājumus par neierašanos darbā. Platforma informēs arī par darba laika likumdošanu attiecīgajā valstī.
Disciplinēts darbaspēks
Izmantojot Begin darbiniekiem ir iespēja ieiet un iziet no darba izmantojot biometrisko termināli. Mēs piedāvājam sejas atpazīšanas un/vai pirkstu nospiedumu skenēšanas metodi, kas izslēdz iespēju darbiniekiem krāpties ar nostrādātajām stundām. Nav nepieciešams laikietilpīgs Excel vai papīra pierakstu risinājums, kurā var pieļaut cilvēciskas kļūdas.
Vienkārši un savlaicīgi sagatavoti algu aprēķini
Programmatūra automātiski aprēķina darbinieku darba laiku un sniedz nepieciešamos datus algas aprēķiniem. Integrācija ar algu uzskaites programmatūru ne tikai atbrīvo no atkārtotas datu ievades, bet arī atvieglo pilna laika uzskaiti
Automatizēta laika uzskaite ļauj izvairīties no nevajadzīgiem izdevumiem
Kā Maxima ir ietaupījusi daudz darba laika izmantojot Begin programatūru?
“Begin ievērojami atvieglojusi mūsu veikalu vadītāju darbu, jo vairs nav manuāli jāievada darba stundas un var pievērsties citām darbībām. Kopumā tas ietaupa daudzas darba dienas, kas agrāk tika pavadītas, ievadot nostrādātās stundas. Automatizācija un digitalizācija skar gandrīz visas dzīves jomas, tāpēc mazumtirdzniecība nav izņēmums. Begin ierīces un automātiskā darba laika uzskaite ir mūsdienīgi un efektīvi risinājumi, kas mums katru gadu ietaupa daudz darba laika un novērš iespējamās kļūdas darba stundu aprēķinā.”