Kāpēc digitālā darba laika uzskaite jāsavieno ar jūsu biznesa rīkiem?
Efektīva darba laika uzskaite ir ne tikai personāla vadības jautājums, bet arī kritiski svarīgs solis precīzai algu aprēķināšanai un operatīvai datu plūsmai ar citiem jūsu biznesa rīkiem. Tēši tāpēc mūsu darba laika uzskaites sistēma piedāvā plašas integrācijas iespējas ar grāmatvedības un ERP sistēmām, kas tiek izmantotas Latvijā.
Kāpēc integrēt?
- Mazāk manuālā darba: nav nepieciešams atkārtoti ievadīt datus vairākās sistēmās.
- Mazāk kļūdu: automatizēts datu eksports un imports samazina cilvēciskās kļūdas.
- Precīzas algas: dati par darba laiku, naktsstundām, virsstundām un svētku dienu piemaksām automātiski nonāk algu sistēmā.
- Labāka datu analīze: integrējot ar ERP un BI rīkiem, varat piekļūt detalizētiem pārskatiem par darba efektivitāti un cilvēkresursu izmaksām.
Kādas ir integrācijas iespējas?
Darba laika uzskaites sistēmas integrāciju var veikt dažādos tehniskos līmeņos:
1. API savienojums
API (Application Programming Interface) nodrošina reāllaika savienojumu starp sistēmām. Tas nozīmē, ka informācija par darba laiku tiek automātiski nosūtīta uz algu aprēķina vai ERP sistēmu, tiklīdz tā tiek ievadīta, vai noteiktā Jūsu izvēlētā laikā.
Priekšrocības:
- Nav jāgaida datu eksports/imports
- Elastība datu struktūrā
- Lieliska piemērots augošiem uzņēmumiem
2. CSV/XML eksports
Ja API savienojums nav iespējams (piemēram, izmantotā sistēma to neatbalsta), dati var tikt eksportēti/ieimportēti ar CSV vai XML failiem.
Priekšrocības:
- Vienkārša ieviešana
- Der dažādām sistēmām, kurām nav API
Kad izvēlēties kādu integrācijas veidu?
- Ja jūsu sistēmai ir API – ieteicams izmantot API integrāciju.
- Ja API nav pieejams – CSV/XML imports/eksports ir pietiekami efektīvs un drošs risinājums.
- Ja dati tiek apstrādāti reizi mēnesī – eksporta/importa risinājums būs pietiekams.
- Ja vēlaties automatizēt un analizēt datus reāllaikā – izvēlieties API.
Ar ko varam integrēt?
Grāmatvedības sistēmas:
- Tildes Jumis
- Horizon
- 1C
- Solcraft
- PAVS
- Finkons
- Zalktis
- Vismas rīki
- u.c.
ERP un biznesa vadības sistēmas:
- Odoo
- MONEO
- Microsoft Dynamics 365 / Axapta / NAV
- SAP
- Standard Books (Excellent)
- Directo
- Erply
- SmartHR
- Merit Palk (Igaunijā, bet daži klienti izmanto arī Latvijā)
Mēs piemeklējam atbilstošāko risinājumu katram klientam, ņemot vērā viņu izmantoto sistēmu iespējas un vajadzības.
Piemērs no prakses: Maxima pieredze
Maxima pieredze rāda, ka darba laika uzskaites integrācija ar algu un ERP sistēmām dod iespēju samazināt administratīvo slogu un palielināt datu kvalitāti. Vairāk par šo lasiet blogā: Kā Maxima ietaupa ar digitālu laika uzskaiti
Izmantojiet datus gudri
Integrēta darba laika uzskaite dod iespēju izmantot datus ne tikai algu aprēķiniem, bet arī personāla plānošanai, KPI analīzei, atskaitēm un optimizācijai. Par to vairāk rakstījām blogā: Personāla vadības informētības un datu analīzes izmantošana
Kopsavilkums
Ja jūs vēlaties ietaupīt laiku, izvairīties no datu dublēšanas un palielināt algu aprēķinu precizitāti, darba laika uzskaites integrācija ar grāmatvedības un ERP sistēmām ir viens no efektīvākajiem soļiem. Mēs nodrošinām pielāgotu integrāciju tieši jūsu izmantotajai sistēmai.
Vēlaties uzzināt, kā integrācija var darboties tieši jūsu uzņēmumā? Sazinieties ar mums uz www.begin.lv vai piesakieties demonstrācijai!
Vai vēlaties uzzināt, kā Begin var nevainojami sadarboties ar jūsu esošajiem biznesa pārvaldības rīkiem
